Prezent idealny!
Karta Podarunkowa Galerii Sanowa to idealny pomysł na trafiony prezent, który obdarowanej osobie daje możliwość wyboru zgodnego z jej gustem i potrzebami. Podaruj ją swoim bliskim z okazji świąt, urodzin lub innych uroczystości rodzinnych. Jest to również idealny prezent dla współpracowników.
Kartę Podarunkową Galerii Sanowa można wykorzystać w praktycznie każdym punkcie handlowo-usługowym na terenie naszego centrum handlowego, z zastrzeżeniem § 5 pkt. 3 Regulaminu Kart Podarunkowych oraz z wyłączeniem: salonów T-Mobile, Orange, Plus Polsat Box i Play, kantoru wymiany walut, punktu mBank oraz Pralni Foka. Oznacza to, że we wszystkich pozostałych punktach handlowo-usługowych można dokonywać transakcji naszą kartą podarunkową.
Uwaga, nowość!!
Pragniemy poinformować, że karty podarunkowe Galerii Sanowa zakupione od dnia 1 sierpnia 2024 r. posiadają dodatkową funkcję tj. umożliwiają autoryzację płatności za pomocą numeru PIN. Oznacza to, że od tego dnia możecie dokonywać zakupów naszą kartą podarunkową również w markecie Kaufland!
W sytuacji, gdy terminal płatniczy “poprosi” o numer PIN, posiadacz karty będzie mógł autoryzować płatność za pomocą 4 ostatnich cyfr długiego, 16-cyfrowego numeru danej karty podarunkowej.
Funkcja ta daje również możliwość skorzystania z kart podarunkowych Galerii Sanowa w kasach samoobsługowych, znajdujących się w markecie Kaufland, Drogerii Rossmann, Hebe, Empiku oraz w kiosku KFC.
*WAŻNE! Funkcja autoryzacji numerem PIN nie jest dostępna na kartach zakupionych do 31 lipca 2024 roku (włącznie) i jest aktywna dopiero dla kart nabytych od 1 sierpnia 2024 r.
W przypadku, gdy nie jesteś pewien, czy Twoja karta podarunkowa posiada funkcję autoryzacji numerem PIN (i tym samym, czy możesz dokonać tą kartą zakupu m.in. w markecie Kaufland), powinieneś sprawdzić datę ważności karty podarunkowej. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
- na stronie https://finpay.pl/stansrodkow, wprowadzając 9-cyfrowy numer token widoczny nad kodem QR na rewersie karty,
- na miejscu w Galerii Sanowa, skanując kod QR (znajdujący się na rewersie karty) w kartomacie mieszczącym się na pasażu obok marketu Kaufland.
Jeżeli karta podarunkowa ma termin ważności do 31 lipca 2025 roku oznacza to, że karta ta nie posiada funkcji autoryzacji numerem PIN i kartą tą nie możesz dokonywać płatności w markecie Kaufland oraz w kasach samoobsługowych.
W przypadku, gdy zablokujesz swoją kartę podarunkową poprzez 3-krotne wpisanie niepoprawnego numeru PIN, zgłoś ten fakt do Biura Obsługi Klienta pod nr tel. 22 188 1909, w celu odblokowania karty.
Nowa funkcjonalność kart podarunkowych nie zmienia niczego w procesie ich zakupu – pozostaje on bez zmian.
CZYM JEST KARTA PODARUNKOWA?
Karta Podarunkowa Galerii Sanowa to karta typu prepaid, która funkcjonuje jak standardowa karta płatnicza z określonym limitem środków. Możesz zdecydować o kwocie zasilenia – może to być kwota od 50 do 1 000 złotych. Karta jest jednorazowego doładowania, a transakcje nią możesz dokonywać aż do wyczerpania środków lub utraty jej ważności (12 miesięcy od daty zakupu).
Kartą Podarunkową nie można dokonywać wypłaty gotówki z bankomatu, zapłaty za towar lub usługi świadczone za pośrednictwem poczty, telefonu, Internetu oraz operatorów telefonii komórkowych, a także w kasach samoobsługowych (nie dotyczy kart zakupionych od dnia 1.08.2024 roku).
GDZIE KUPIĆ KARTĘ PODARUNKOWĄ?
Dla wygody naszych klientów zamontowaliśmy kartomat (obok marketu Kaufland), w którym samodzielnie możecie kupić Kartę Podarunkową.
Kupując Kartę płacisz tylko kwotę zasilenia Karty. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.
SPRAWDŹ SALDO KART PODARUNKOWEJ
ZAMÓWIENIA FIRMOWE
Masz firmę i chciałbyś zamówić Karty Podarunkowe dla swoich pracowników? Nie ma problemu!
Karta Podarunkowa Galerii Sanowa to doskonały sposób nagradzania oraz motywowania Twoich pracowników.
FAQ ogólne i zamówienia dla Firm
Formularz zamówienia Karty dla Firm
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące Karty Podarunkowej, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta:
• telefonicznie – tel. 22 188 19 09 (opłata za połączenie telefoniczne zgodne ze stawkami operatora sieci).
• mail: karta@finpay.pl
Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 20:00 oraz w niedziele handlowe w godzinach od 10:00 – 20:00.
W niedziele wolne od handlu infolinia jest zamknięta.