Karta podarunkowa

Karta podarunkowa
Karta podarunkowa
Karta podarunkowa
Karta podarunkowa
Karta podarunkowa

Prezent idealny!

Karta Podarunkowa Galerii Sanowa to idealny pomysł na trafiony prezent, który obdarowanej osobie daje możliwość wyboru zgodnego z jej gustem i potrzebami. Podaruj ją swoim bliskim z okazji świąt, urodzin lub innych uroczystości rodzinnych. Jest to również idealny prezent dla współpracowników.

Kartę Podarunkową Galerii Sanowa można wykorzystać w praktycznie każdym punkcie handlowo-usługowym na terenie naszego centrum handlowego ( z zastrzeżeniem § 5 pkt. 3 Regulaminu Kart Podarunkowych oraz z wyłączeniem Pralni Foka).

Uwaga, nowość!!

Pragniemy poinformować, że karty podarunkowe Galerii Sanowa zakupione od dnia 1 sierpnia 2024 r. posiadają dodatkową funkcję tj. umożliwiają autoryzację płatności za pomocą numeru PIN. Oznacza to, że od tego dnia możecie dokonywać zakupów naszą kartą podarunkową również w markecie Kaufland!

W sytuacji, gdy terminal płatniczy “poprosi” o numer PIN, posiadacz karty będzie mógł autoryzować płatność za pomocą 4 ostatnich cyfr długiego, 16-cyfrowego numeru danej karty podarunkowej.

Funkcja ta daje również możliwość skorzystania z kart podarunkowych Galerii Sanowa w kasach samoobsługowych, znajdujących się w markecie Kaufland, Drogerii Rossmann, Hebe, Empiku oraz w kiosku KFC.

*WAŻNE! Funkcja autoryzacji numerem PIN nie jest dostępna na kartach zakupionych do 31 lipca 2024 roku (włącznie) i jest aktywna dopiero dla kart nabytych od 1 sierpnia 2024 r.

 

W przypadku, gdy nie jesteś pewien, czy Twoja karta podarunkowa posiada funkcję autoryzacji numerem PIN (i tym samym, czy możesz dokonać tą kartą zakupu m.in. w markecie Kaufland), powinieneś sprawdzić datę ważności karty podarunkowej. Możesz to zrobić na dwa sposoby:

  • na stronie https://finpay.pl/stansrodkow, wprowadzając 9-cyfrowy numer token widoczny nad kodem QR na rewersie karty,
  •  na miejscu w Galerii Sanowa, skanując kod QR (znajdujący się na rewersie karty) w kartomacie mieszczącym się na pasażu obok marketu Kaufland.

 

Jeżeli karta podarunkowa ma termin ważności do 31 lipca 2025 roku oznacza to, że karta ta nie posiada funkcji autoryzacji numerem PIN i kartą tą nie możesz dokonywać płatności w markecie Kaufland oraz w kasach samoobsługowych.

 

W przypadku, gdy zablokujesz swoją kartę podarunkową poprzez 3-krotne wpisanie niepoprawnego numeru PIN, zgłoś ten fakt do Biura Obsługi Klienta pod nr tel. 22 188 1909, w celu odblokowania karty.

 

Nowa funkcjonalność kart podarunkowych nie zmienia niczego w procesie ich zakupu – pozostaje on bez zmian.

 

CZYM JEST KARTA PODARUNKOWA?

Karta Podarunkowa Galerii Sanowa to karta typu prepaid, która funkcjonuje jak standardowa karta płatnicza z określonym limitem środków. Możesz zdecydować o kwocie zasilenia – może to być kwota od 50 do 1 000  złotych. Karta jest jednorazowego doładowania, a transakcje nią możesz dokonywać aż do wyczerpania środków lub utraty jej ważności (12 miesięcy od daty zakupu).

 

Kartą Podarunkową nie można dokonywać wypłaty gotówki z bankomatu, zapłaty za towar lub usługi świadczone za pośrednictwem poczty, telefonu, Internetu oraz operatorów telefonii komórkowych, a także w kasach samoobsługowych (nie dotyczy kart zakupionych od dnia 1.08.2024 roku).

 

GDZIE KUPIĆ KARTĘ PODARUNKOWĄ?

Dla wygody naszych klientów zamontowaliśmy kartomat (obok marketu Kaufland), w którym samodzielnie możecie kupić Kartę Podarunkową.

Kupując Kartę płacisz tylko kwotę zasilenia Karty. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

SPRAWDŹ SALDO KART PODARUNKOWEJ

 

ZAMÓWIENIA FIRMOWE

Masz firmę i chciałbyś zamówić Karty Podarunkowe dla swoich pracowników? Nie ma problemu!

Karta Podarunkowa Galerii Sanowa to doskonały sposób nagradzania oraz motywowania Twoich pracowników.

Regulamin Kart Podarunkowych

FAQ ogólne i zamówienia dla Firm

Formularz zamówienia Karty dla Firm

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

Jeśli potrzebujesz pomocy lub masz pytania dotyczące Karty Podarunkowej, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta:

• telefonicznie – tel. 22 188 19 09 (opłata za połączenie telefoniczne zgodne ze stawkami operatora sieci).

• mail: karta@finpay.pl

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 20:00 oraz w niedziele handlowe w godzinach od 10:00 – 20:00.

W niedziele wolne od handlu infolinia jest zamknięta.