Polityka prywatności

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

 

DEFINICJE

Art. 1

 Użyte w treści Regulaminu określenia oznaczają:

  1. SERWIS INTERNETOWY – strona internetowa centrum handlowego Galeria Sanowa w domenie: https://galeriasanowa.pl/;
  2. REGULAMIN – niniejszy regulamin serwisu internetowego;
  3. ADMINISTRATOR SERWISU / ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH – San Development spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gliwicach, adres siedziby: ul. Górnych Wałów 42, 44-100 Gliwice wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 256399, NIP: 6871840321, o kapitale zakładowym 34.000.000,00 złotych;
  4. UŻYTKOWNIK – każda osoba korzystająca z Serwisu;
  5. USŁUGI – usługi elektroniczne udostępniane przez Administratora Serwisu za pośrednictwem Serwisu Internetowego;
  6. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Art. 2

Niniejszy Regulamin określa:

  1. zasady korzystania z Serwisu Internetowego przez Użytkowników,
  2. rodzaje i zakres usług udostępnianych w Serwisie Internetowym,
  3. tryb zgłaszania reklamacji dotyczących funkcjonowania Serwisu Internetowego,
  4. politykę prywatności i plików cookies.

WYMOGI PRAWNE

Art. 3

1. Każdy Użytkownik przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu Internetowego powinien zapoznać się z Regulaminem.

2. Link do Regulamin w formie elektronicznej jest dostępny bezpłatnie w stopce na stronie głównej Serwisu Internetowego.

WYMAGANIA TECHNICZNE

Art. 4

Do prawidłowego działania Serwisu na urządzeniu Użytkownika niezbędne jest zapewnienie we własnym zakresie łącza telekomunikacyjnego, sprzętu oraz oprogramowania spełniającego minimalne wymagania techniczne określone poniżej:

Komputer i oprogramowanie o następującej minimalnej specyfikacji technicznej:

  1. system operacyjny: Windows 7, 8, 10, Mac OS X i OS X, Android;
  2. przeglądarka internetowa: Google Chrome (od wersji 30), Mozilla Firefox (od wersji 30), Internet Explorer 9 (lub nowszy), Opera, Safari (od wersji 5.1), iOS Safari (od wersji 4.0), Android Browser 2.3, Microsoft Edge;
  3. włączona obsługa JavaScript i Cookies;
  4. do wyświetlania niektórych elementów i informacji konieczne może być zainstalowanie oprogramowania: Acrobat Reader.

OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO

Art. 5

1. Uruchomienie Serwisu Internetowego następuje poprzez wpisanie w pasku adresowym przeglądarki internetowej adresu: https://galeriasanowa.pl/ lub adresu dowolnej strony internetowej Serwisu Internetowego i jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Użytkownika na przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie.

2. W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

3. Każdy Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania przepisów obowiązującego prawa polskiego oraz postanowień Regulaminu.

ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG

Art. 6

1. Administrator Serwisu będzie za pośrednictwem Serwisu Internetowego udostępniał nieodpłatnie następujące rodzaje usług:

  1. udostępnianie treści w Serwisie Internetowym, w szczególności takich jak: informacje o centrum handlowym, informacje handlowe, marketingowe, informacje dla mediów, galerie zdjęć itp.;
  2. formularz kontaktowych służących do składania przez Użytkowników zapytań do Administratora Serwisu;
  3. Newsletter.

2. Newsletter:

  1. Newsletter to nieodpłatna usługa cyfrowa, świadczona drogą elektroniczną, polegająca na dostarczaniu na wskazany przez Użytkownika adres e-mail informacji handlowych dotyczących oferty centrum handlowego Galeria Sanowa.
  2. Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym Newslettera dostępnym w Serwisie Internetowym.
  3. Użytkownik może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji z Newslettera w formie e-maila przesłanego na adres galeriagalena@panova.pl. Rezygnacja z otrzymywania Newslettera w powyższym trybie jest równoznaczna w wypowiedzeniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie otrzymywania Newslettera.

3. Administrator Serwisu może w dowolnym momencie wprowadzać zmiany w świadczonych Usługach bez konieczności informowania o tym Użytkowników.

4. Administrator Serwisu może dodawać kolejne Usługi dla Użytkowników bez konieczności informowania o tym fakcie Użytkowników.

ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ W SERWISIE

Art. 7

1. Administrator Serwisu zastrzega sobie prawo do zmiany treści opublikowanych w Serwisie Internetowym w dowolnym momencie, w tym do wprowadzania zmian w całości lub części informacji prezentowanych w Serwisie Internetowym, podmiany plików do pobrania oraz częściowego lub całkowitego wycofania publikowanych treści.

2. Administrator Serwisu nie odpowiada za poprawne działanie linków odwołujących się do innych serwisów internetowych.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I POLITYKA PRYWATNOŚCI

Art. 8

1. Korzystanie przez Użytkowników z niektórych rodzajów usług w Serwisie Internetowym wymaga podania danych osobowych i wyrażenia indywidualnej zgody na ich przetwarzanie przez Administratora Serwisu. W tym przypadku podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, jednak nie wyrażenie zgody na ich przetwarzanie może skutkować niemożliwością skorzystania z niektórych Usług.

2. Użytkownik może przeglądać Serwis Internetowy bez konieczności podawania swoich danych osobowych, z zastrzeżeniem postanowień art. 9 (pliki cookies).

Art. 9

1. Serwis Internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator Serwisu.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

  1. dostosowania zawartości Serwisu Internetowego do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania z Serwisu Internetowego; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić Serwis Internetowy, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  2. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z Serwisu Internetowego, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.

5. W ramach Serwisu Internetowego są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach Serwisu Internetowego mogą być stosowane następujące rodzaje plików cookies:

  1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu Internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu Internetowego;
  2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu Internetowego;
  3. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu Internetowego;
  4. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  5. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań;

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

8. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie Internetowym.

9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu Internetowego reklamodawców oraz partnerów.

10. Administrator Serwisu zastrzega sobie możliwość korzystania z usług podmiotów trzecich w zakresie opracowania statystyk dotyczących korzystania z Serwisu Internetowego. Administrator Serwisu zapewnia, że w takim przypadku podmiotom takim nie zostaną przekazane żadne dane identyfikujące Użytkownika.

11. W reklamach zamieszczanych w Serwisie Internetowym mogą być wykorzystywane cookies podmiotów trzecich, mające na celu umożliwienie analizy skuteczności kampanii reklamowej. Regulamin nie reguluje zasad wykorzystania mechanizmu cookies przez podmioty trzecie.

Art. 10

1. Podstawy prawne i cele przetwarzania danych osobowych:

  1. na podstawie zgody Użytkownika udzielonej do określonych celów (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - udzieloną zgodę można w każdej chwili cofnąć, jednakże cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzanych danych do chwili jej cofnięcia;
  2. wypełnienie zobowiązań umownych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) - w niektórych przypadkach dane Użytkownika będą również przetwarzane w celu realizacji umowy zawartej z Użytkownikiem na jego wniosek lub w celu wykonania czynności poprzedzających zawarcie umowy (więcej szczegółów na temat celów przetwarzania danych będzie udostępnianie w odpowiednich dokumentach umownych lub warunkach uczestnictwa);
  3. uzasadniony interes Administratora Serwisu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - w szczególności: (i) wykorzystywanie plików cookies, (ii) dostosowanie, pomiar i ulepszanie usług Serwisu Internetowego, (iii) ustalenie, dochodzenie roszczeń i obrona przed roszczeniami.

2. Administrator Serwisu może powierzyć przetwarzanie danych osobowych Użytkownika lub innych danych, o których mowa w Regulaminie, na podstawie pisemnej umowy, podmiotom świadczącym na rzecz Administratora Serwisu usługi hostingu, administracji, utrzymywania oraz zarządzania Serwisem Internetowym, jak również usługi w zakresie optymalizacji przekazu oraz zarządzania kampaniami.

3. Administrator Serwisu udostępnia dane Użytkownika uprawnionym do tego organom państwowym, a w szczególności organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości lub innym podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, gdy zachodzą ku temu okoliczności uzasadnione przepisami prawa.

4. Administrator Serwisu nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych.

5. W Serwisie Internetowym stosowany jest narzędzie Google Analytic, czyli system analityki internetowej dający wgląd w ruch danych Sklepu Internetowego oraz danych demograficznych Użytkownika, stosowany w celu prowadzenia działań marketingowych. Użytkownik, który nie wyraża zgody na działanie systemu Google Analytics powinien zastosować blokadę plików cookies. W celu wyłączenia Google Analytics należy pobrać wtyczkę Google blokująca to narzędzie.

Art. 11

1. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Serwisu danych osobowych, Użytkownikowi przysługuje:

  1. prawo dostępu do treści danych – na podstawie art. 15 RODO;
  2. prawo do sprostowania danych – na podstawie art. 16 RODO;
  3. prawo do usunięcia danych – na podstawie art. 17 R RODO;
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych – na podstawie art. 18 RODO;
  5. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – na podstawie art. 21 RODO.

2. Swoje uprawnienia Uczestnik może realizować kontaktując się z Administratorem Serwisu pod adresem: San Development sp. z o.o., ul. Górnych Wałów 42, 44-100 Gliwice lub na e-mail: biuro@galeriasanowa.pl.

3. W przypadkach uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Serwisu danych osobowych narusza przepisy RODO, Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Art. 12

1. Administrator Serwisu stosuje środki techniczne oraz organizacyjne niezbędne do ochrony danych wymagane przez RODO, w szczególności zabezpieczają dane osobowe Użytkownika przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, utratą czy uszkodzeniem.

2. Komunikacja pomiędzy Użytkownikiem a serwerem Serwisu Internetowego jest zaszyfrowana. Bezpieczeństwo przesyłu danych jest zapewnione dzięki stosowaniu protokołu transmisji SSL (Secure Socket Layer V3). SSL polega na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z przeglądarki Użytkownika i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer obsługujący Serwis Internetowy. Informacja wysyłana z serwera Serwisu Internetowego do Użytkownika jest kodowana, a następnie dekodowana.

3. Administrator Serwisu przestrzega zasad unikania przesyłania danych i minimalizacji danych, dlatego dane osobowe są przechowywane, o ile w ogóle są gromadzone, tylko tak długo, jak jest to konieczne do osiągnięcia celów przetwarzania danych lub tak długo, jak jest to przewidziane przez ustawodawcę w różnych okresach przechowywania. Po ustaniu danego celu, cofnięciu zgody lub upływie ustawowego okresu przechowywania, odpowiednie dane zostaną rutynowo i zgodnie z przepisami ustawowymi zablokowane lub usunięte.

Art. 13

1. W Serwisie Internetowym mogą znajdować się odnośnik (linki) do zewnętrznych portali społecznościowych np. Facebook, Instagram, YouTube („Social Plugins”).

2. Funkcje przypisane poszczególnym linkom, w szczególności przekazywanie informacji oraz danych osobowych, aktywują się dopiero po kliknięciu na dany link. Wówczas dochodzi do aktywacji tzw. wtyczki społecznościowej (plug-in) poszczególnych portali społecznościowych, a następnie przeglądarka Użytkownika połączy Użytkownika bezpośrednio z tym portalem.

3. Jeśli podczas wizyty w Serwisie Internetowym Użytkownik kliknie na wybrany link, dochodzi do przetwarzania danych osobowych przez portal społecznościowy. Jeśli w trakcie odwiedzania Serwisu Internetowego Użytkownik kliknie na wybrany link, będąc jednocześnie zalogowanym w danym portalu, to za pośrednictwem konta może dojść do przekazania informacji o odwiedzeniu Serwisu Internetowego oraz zapisania tego faktu na koncie Użytkownika w danym portalu społecznościowym. Aby uniknąć takiego działania należy się wylogować z konta na danym portalu społecznościowym przed kliknięciem na dany link.

4. Cel oraz zakres przetwarzania danych osobowych przez portale społecznościowe oraz związane z tym prawa i obowiązki administratora takiego portalu służące ochronie prywatności Użytkownika i które Użytkownicy znajdą w zakładce dotyczącej ochrony danych osobowych tego portalu. Za przetwarzanie danych, które uruchamia się po kliknięciu na dany link odpowiedzialny jest dany portal społecznościowy.

5. Administrator Serwisu prowadzi swój fanpage na portalu Facebook. Zasady przetwarzania danych osobowych w ramach fanpage’a dostępne są w odrębnej klauzuli informacyjnej.

6. Zasady przetwarzania danych osobowych przez Facebook są dostępne na stronie: https://www.facebook.com/privacy/explanation.

OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

Art. 14

1. Właścicielem lub podmiotem uprawnionym do korzystania ze znaków handlowych i znaków towarowych zamieszczonych w Serwisie Internetowym jest Administrator Serwisu lub jego partnerzy biznesowi (w szczególności najemcy lokali w centrum handlowym).

2. Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego oraz jego poszczególnych elementów są zastrzeżone na rzecz Administratora Serwisu. Korzystanie z Serwisu przez Użytkownika nie oznacza uzyskania jakichkolwiek praw do Serwisu Internetowego ani jego poszczególnych elementów.

3. Użytkownik ma prawo do korzystania z treści zamieszczonych w Serwisie Internetowym do użytku własnego oraz do ich przesyłania do innych Użytkowników pod warunkiem, że nie naruszy to przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, praw wynikających z rejestracji znaków towarowych należących do Administratora Serwisu lub wykorzystywanych przez Administratora Serwisu za zgodą osób trzecich oraz przepisów ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej.

4. Jako prawo do korzystania rozumie się w szczególności: pobieranie, kopiowanie, przesyłanie innym Użytkownikom oraz drukowanie treści zawartych na stronach Serwisu Internetowego.

5. Żadna część Serwisu Internetowego nie może być wykorzystana w celach komercyjnych bez uzyskania uprzednio pisemnej zgody Administratora Serwisu.

REKLAMACJE DOTYCZĄCE DZIAŁANIA SERWISU INTERNETOWEGO

Art. 15

1. Użytkownik może złożyć reklamację do Administratora Serwisu dotyczącą udostępnionych usług, zgłosić błąd w Serwisie Internetowym lub propozycję zmiany jego funkcjonalności poprzez wysłanie e-maila na adres: biuro@galeriasanowa.pl.

2. Reklamacje będą rozpatrywane najpóźniej w terminie 30 dni od daty przesłania reklamacji na podany powyżej adres e-mail.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Art. 16

1. Administrator Serwisu nie może zagwarantować pełnej ciągłości działania Serwisu Internetowego oraz zapobiec przerwom w jego dostępności dla Użytkownika, które mogą być spowodowane czynnikami wewnętrznymi związanymi z rozbudową Serwisu Internetowego lub pracami konserwacyjnymi albo czynnikami zewnętrznymi, na które Administrator Serwisu nie ma wpływu np. przerwom w dostępności Serwisu Internetowego spowodowanym działaniem siły wyższej.

2. Administrator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Serwisu Internetowego, zarówno za te spowodowane czynnikami zewnętrznymi jak i za te spowodowane czynnikami wewnętrznymi, a w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w działaniu Serwisu Internetowego wynikające z awarii spowodowanych wadliwym funkcjonowaniem sprzętu, oprogramowania lub łączy telekomunikacyjnych (systemów teleinformatycznych), których utrzymanie nie leży w gestii Administratora Serwisu.

3. Administrator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niezgodnym z Regulaminem lub niezgodnym z prawem wykorzystywaniem Serwisu Internetowego przez Użytkownika.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Art. 17

1. Wszelkie zmiany w Regulaminie mogą być wprowadzane przez Administratora Serwisu w dowolnym momencie bez konieczności dodatkowego powiadamiania o tym fakcie Użytkownika. W tym przypadku nowy Regulamin obowiązuje od momentu jego publikacji w Serwisie Internetowym, chyba że został w nim określony inny termin wejścia w życie nowego Regulaminu.

2. Zmiany Regulaminu są wiążące dla Użytkowników z chwilą ich publikacji.

3. Brak akceptacji nowego lub zmienionego Regulaminu przez Użytkownika jest równoznaczny z jego rezygnacją z korzystania Usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu Internetowego.

 

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO_PLIK DO POBRANIA