Zgodnie z decyzją Głównego Inspektora Sanitarnego nasze sklepy w galeriach i centrach handlowych pozostają zamknięte do odwołania. Poniżej informacje dotyczące zamówień online, które zostały wysłane do naszych sklepów. Robimy wszystko, żeby zamówienia dotarły do wszystkich naszych Klientów możliwie szybko. Bardzo prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

Wszystkie zamówienia wysyłane za pomocą Poczty Polskiej i Kuriera DPD są realizowane na bieżąco bez zmian. W trosce o bezpieczeństwo zarówno Klientów jak i Kurierów prosimy przy zamówieniu wybierać opcję płatności z góry za pomocą szybkich płatności Dotpay lub przelewu tradycyjnego. Zachęcamy również do odbioru zamówień bez kontaktu z Kurierem, prosimy umówić się z Kurierem (telefonicznie lub przez domofon), żeby zostawił przesyłkę pod drzwiami.

ZAMÓWIENIA DOSTARCZONE DO SKLEPÓW STACJONARNYCH
Status zamówienia: „Zamówienie czeka na odbiór w sklepie

Niestety nie ma możliwości odbioru zamówienia, do czasu odwołania decyzji Głównego Inspektora Sanitarnego o zamknięciu galerii i centrów handlowych. Po ponownym otwarciu galerii czas na odbiór zamówienia będzie wynosił 14 dni. Jeśli pojawi się możliwość wcześniejszej wysyłki zamówień znajdujących się w galeriach będziemy się kontaktować z każdym Klientem indywidualnie.

ZAMÓWIENIA Z ODBIOREM W SKLEPIE: WYSŁANE LUB W TRAKCIE REALIZACJI
Status zamówienia: „Wysłane” lub „Przyjęte do realizacji”

Zamówienia, które zostały wysłane ale nie dotarły jeszcze do sklepów powinny wrócić do naszego centralnego magazynu w ciągu 5-7 dni. Bardzo prosimy wszystkich Klientów o kontakt na sklep@greenpoint.pl i przesłanie do nas nowego adresu wysyłki. Prosimy w temacie maila wpisywać numer swojego zamówienia – to uprawni nasz proces ponownej wysyłki zamówień. Wszystkie zamówienia będą wysyłane bezpłatnie.

ZAMÓWIENIA NIEWYSŁANE
Jeśli w ostatnich dniach złożyłeś zamówienie z odbiorem w sklepie i zamówienie nie zostało jeszcze wysłane masz możliwość zmiany sposobu dostawy. W tym celu wyślij maila na adres sklep@greenpoint.pl z nowym adresem wysyłki – prosimy w temacie maila wpisywać numer swojego zamówienia

Pozostałe zamówienia z dostawą Pocztą Polską lub Kurierem DPD realizowane są na bieżąco.

100 DNI NA ZWROT
Ze względu na komfort naszych Klientów, czas na zwrot towaru zostaje wydłużony do 100 dni.
Nie ma możliwości zwrotu towaru w sklepach stacjonarnych ale nadal można dokonać zwrotu za pomocą Poczty Polskiej (instrukcję zwrotu znajdziesz tutaj). Wydłużony czas zwrotów dotyczy zamówień w sklepie internetowym i sklepach stacjonarnych Greenpoint.