Powrót
04 Wrz

House – Ciuchy mówią wszystko!

A co o Tobie mówią Twoje ciuchy?

Ciuchy to sposób komunikacji. Forma wyrażania siebie. Swojego stylu, nastroju, przekonań. Ta prosta idea stała się tematem przewodnim najnowszej kampanii House. Marka z przymrużeniem oka przypomina nam, jak wiele mówią o nas nasze ciuchy. Kampania AW18 to duża dawka humoru w prawdziwie modowym wydaniu.

House z charakterystycznym dla siebie dystansem podpowiada, jak w nadchodzącym sezonie wyróżnić się z tłumu i bawić się stylem. Najnowsza kolekcja marki to najmodniejsze trendy w niezobowiązującej formie.

Kolekcji AW18 towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem Ciuchy mówią wszystko. Jej najmocniejszym akcentem jest dynamiczny film, wyreżyserowany przez Krzysztofa Grajpera, współpracującego dotychczas z takimi artystami jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy Rebeka. Bohaterowie filmu to 6 młodych ludzi, którzy poprzez ubranie wyrażają siebie. Poznajemy ich w kilkusekundowych, przerysowanych scenach, którym towarzyszy krótki komentarz.

Film oraz zdjęcia można zobaczyć w lookbooku marki na www.housebrand.com. Kampanię AW18 wspiera kreatywny konkurs. House wytypował dwa dodatkowe zdjęcia, które również pojawią się w komunikacji. Brakuje im jednak komentarzy – dymki są puste. I tu marka zostawia pole do popisu swoim fanom. Najzabawniejsze, nawiązujące do przesłania kampanii hasła trafią na oficjalne zdjęcia kampanijne i zostaną opublikowane na stronie, Facebooku i Instagramie marki. To idealna szansa, by stać się częścią kampanii House i zdobyć super nagrody.

Więcej informacji w lookbooku na www.housebrand.com.